Τη στρατηγική της αλυσίδας παρουσίασε ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος

Σύμφωνα με όσα είπε, τα βασικά σημεία της 65χρονης πορείας της αλυσίδας συνοψίζονται στη μακροχρόνια επιβίωσή της με θετικά οικονομικά αποτελέσματα, στην εστίαση σε καινοτομία και ανάγκες των πελατών ως βασικό μέσο διατήρησης της ηγετικής θέσης, στη συνεχή βελτίωση του δικτύου καταστημάτων και στην ανάπτυξη omnichannel προσέγγισης εμπορικού μοντέλου.

Ο ίδιος αναφέρθηκε στις συνθήκες που επικρατούν στη λιανική αγορά εστιάζοντας σε τρεις βασικές παραμέτρους: Προϊόν, τιμή και εξυπηρέτηση με εξατομίκευση των παρεχομένων υπηρεσιών. «Στην οικογένεια της Κωτσόβολος προσπαθούμε να διατηρούμε την Ελληνικότητά μας μέσα σε ένα διεθνοποιημένο περιβάλλον ενός πολυεθνικού γίγαντα της Dixons Carphone που αποτελεί για εμάς πυξίδα και εγγύηση για το μέλλον. Η χώρα μας θα αλλάξει πολύ τα επόμενα χρόνια και το ίδιο και η αγορά της λιανικής. Εμείς θα επιδιώκουμε διαρκώς να είμαστε στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης των πελατών», τόνισε.

Τέλος, αναφέρθηκε στο διοικητικό κομμάτι, δηλώνοντας ότι η εταιρεία δεν έχει υποστεί μεγάλες διαφοροποιήσεις διοικητικής διαχείρισης με σημεία αναφοράς την «ελληνική της περίοδο», γεμάτη έμπνευση και δημιουργικότητα, αλλά και την περίοδο που η εταιρεία αποτελεί πλέον μέλος του Ομίλου της Dixons Carphone, με τεράστιες προκλήσεις ανάπτυξης και διαφοροποίησης.