Η Havas χειρίζεται τον λογαριασμό.

Η IPG Mediabrands φέρεται να είναι το φαβορί για την ανάληψη του παγκόσμιου λογαριασμού media της Emirates Airlines. Η αξία του λογαριασμού εκτιμάται στα 200 εκατ. δολάρια ετησίως και μέχρι σήμερα βρισκόταν στα χέρια της Havas. Το media agency κέρδισε το account το 2014 μετά από spec και ανανέωσε τη συνεργασία το 2017.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τόσο η Havas όσο και η WPP έλαβαν μέρος στη διαγωνιστική διαδικασία που ξεκίνησε τον περασμένο Ιούλιο, ωστόσο ο λογαριασμός φαίνεται ότι θα περάσει στα χέρια της UM, της IPG.

Εκπρόσωπος του Havas Media Group σχολίασε: «Τα τελευταία 6 χρόνια, το Havas Media Group είχε τη χαρά να έχει μια εξαιρετική συνεργασία με την Emirates. Οι ομάδες μας ανά τον κόσμο είναι πολύ υπερήφανες για την ανάπτυξη που έχουμε επιτύχει μαζί και τους ευχόμαστε πάντα επιτυχίες και ευημερία στο μέλλον».
(Πηγή: Bandt.com)