Παρουσιάστηκε το project της για την Spotawheel

Στο πλαίσιο του θεσμού Digital Greece, η Google ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα του Market Finder στην Ελλάδα, στην 84η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, παρουσιάζοντας ένα πετυχημένο case study της Mediacube. Έχοντας πολύχρονη εμπειρία σε πελάτες με global παρουσία, η Mediacube ενίσχυσε το εγχείρημα του πελάτη της Spotawheel, για επέκταση του και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Η Spotawheel είναι ένα start-up με δυνατή παρουσία στην ελληνική αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Στο πλαίσιο των σχεδίων της για επέκταση σε αγορές του εξωτερικού, πραγματοποίησε διερεύνηση και ανάλυση των αγορών της Ανατολικής Ευρώπης, με την πολωνική αγορά να αναδεικνύεται ως η πιο κατάλληλη για επέκταση. Η Mediacube επικύρωσε τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής με τη βοήθεια εργαλείων της Google, όπως το Google Market Finder, και σχεδίασε και υλοποίησε στοχευμένες Performing & Branding καμπάνιες. Με 3 μήνες online προβολής, η Spotawheel έχει ήδη καταφέρει να έχει 100% Growth στις πωλήσεις της Month over Month, 30% overachievement του στόχου πωλήσεων και απασχολεί πάνω από 20 άτομα στις πωλήσεις και στην εξυπηρέτηση πελατών.