Στο πλαίσιο του πέμπτου ετήσιου Tech & Data Showcase στη CES, η Disney εστίασε στο να πείσει τους διαφημιζομένους πως η δική της δέσμη υπηρεσιών streaming-first global ad-tech είναι η καλύτερη στον κλάδο. Μαζί με την αποκάλυψη μιας σειράς εργαλείων, η εταιρεία γνωστοποίησε ότι έχει φτάσει κατά μέσο όρο 157 εκατ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες που υποστηρίζονται από διαφημίσεις παγκοσμίως.

Η διαφάνεια στην ad-supported βάση χρηστών αποτελεί έναν από τους τρόπους με τους οποίους η Disney διεκδικεί τη θέση της στο τοπίο των media. Η εταιρεία, η οποία διαχειρίζεται streamers όπως το Disney+ και το Hulu, TV δίκτυα όπως τα ABC και ESPN αλλά και τα content studios Marvel και Pixar, είναι κυρίαρχος παίκτης και αντιστέκεται στις προκλήσεις από τεχνολογικούς γίγαντες όπως οι Netflix και Amazon, οι οποίοι έχουν κάνει κινήσεις στα live sports – έναν τομέα που παραμένει στόχος των διαφημιζομένων.

«Η Disney βρίσκεται στη διασταύρωση του παγκόσμιου αθλητικού και ψυχαγωγικού περιεχομένου, με high-value κοινά στο streaming παγκοσμίως, που υποστηρίζεται από τις ανάλογες διαφημίσεις», δήλωσε η Rita Ferro, President of Global Advertising στην Disney.

(Πηγή: Marketing Dive)