O Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA), σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) και υπό την αιγίδα της eQuality NGO, διεξάγουν, για ακόμα μια χρονιά, την Ετήσια Έρευνα Καταναλωτή για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (B2C).

Στόχος της έρευνας είναι να μελετήσει τις συμπεριφορές των σύγχρονων καταναλωτών ως προς τις online αγορές τους. Ενδεικτικά, καταγράφει ευρήματα σχετικά με το τι νέο έχει εισέλθει στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου τα τελευταία χρόνια, πώς καθορίζεται η επιλογή του καταναλωτή μέσα στο ηλεκτρονικό περιβάλλον και ποιος είναι ο ρόλος των social media στην πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η έρευνα αυτή διεξάγεται τα τελευταία 20 χρόνια και τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν τον Μάιο. Το ερωτηματολόγιο είναι διαθέσιμο προς συμπλήρωση εδώ.