Σε μια προσπάθεια να βοηθήσει τα brands να τραβήξουν την προσοχή όσο το δυνατόν περισσότερων θεατών, το YouTube εγκαινιάζει τη διαφημιστική επιλογή «Select Shorts». Με αυτή επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να προσελκύσουν το κοινό, σε μια ποικιλία ειδών περιεχομένου, τοποθετώντας τις διαφημίσεις τους δίπλα στα Shorts με τις καλύτερες επιδόσεις.

Σύμφωνα με τη social πλατφόρμα της Google, τα YouTube Select Shorts θα επιτρέψουν στους διαφημιζόμενους να τοποθετήσουν τη διαφήμισή τους δίπλα στα κορυφαία Shorts της εφαρμογής σε 5 κατηγορίες, όπως ψυχαγωγία, ομορφιά, μόδα και lifestyle, φαγητό και συνταγές, παιχνίδια και αυτοκίνητα.

Με τη δυνατότητα επιλογής περιεχομένου, τα brands στοχεύουν τα ειδικά κοινά που επιθυμούν. Βάσει των στοιχείων που παρέχει το YouTube, τα προϊόντα short-form video της εταιρείας θεωρούνται ότι έχουν τη μεγαλύτερη προοπτική, συγκεντρώνοντας ένα κοινό 2 δισ. συνδεδεμένων χρηστών ανά μήνα και 70 δισ. ημερήσιων προβολών, ενώ η θέαση των Shorts στις TVs αυξάνεται ραγδαία λόγω της βελτιωμένης παρουσίασης των κλιπ μικρού μήκους στην εφαρμογή CTV.

Επιπλέον, οι διαφημίσεις Shorts προβάλλονται 90% περισσότερο από τις διαφημίσεις σε άλλα ανταγωνιστικά ΜΚΔ, σύμφωνα με έκθεση της MediaScience.

(Πηγή: MediaPost)