Μια νέα μορφή feed, βασισμένου στο short-form video, δοκιμάζει το LinkedIn, επιχειρώντας να διευρύνει την ελκυστικότητά του απέναντι στη νέα γενιά επαγγελματιών. Το LinkedIn επιβεβαίωσε στο TechCrunch ότι οι πρόσφατες αναφορές για ένα video feed ισχύουν, αφού ο Austin Null, Strategy Director στο influencer marketing agency McKinney, «ανέβασε» στην πλατφόρμα ένα demo το οποίο υπογράμμιζε το νέο feed.

Παρόμοιο με εκείνο του TikTok και τα Instagram Reels, το νέο feed του LinkedIn σε μορφή beta, διαθέτει τη νέα επιλογή «Video», την οποία οι χρήστες θα μπορούν να «κλικάρουν», προκειμένου να δουν ένα κάθετο feed από short videos, τα οποία αναδεικνύουν περιεχόμενο σχετικό με εταιρείες. Οι χρήστες έχουν την επιλογή να κάνουν swipe through, αφήνοντας σχόλια, κάνοντας like και/ή κάνοντας share με άλλους στο LinkedIn και άλλες social πλατφόρμες.

Η εταιρεία δεν έχει ακόμη αναφέρει το πώς ο αλγόριθμός της καθορίζει τα videos που παρακολουθούν οι χρήστες και σημειώνει ότι το video αποτελεί πλέον την πρωταρχική μορφή περιεχομένου για χρήστες που προσπαθούν να μάθουν περισσότερα για το industry τους.

(Πηγή: MediaPost)