Η ΙΔΕΑ Το «δράμα» του μικρού Μιχάλη, του οποίου ο μεγάλος αδερφός επιστρέφει στο σπίτι μετά τις σπουδές, καταλαμβάνοντας το μισό δωμάτιο, ώσπου να βρει μια θέση εργασίας, περιγράφει η καμπάνια της Eurobank, δια χειρός Ogilvy, για το πρόγραμμα «Μπροστά για την Παιδεία».

Παρ’ όλα αυτά, ο Μιχάλης ανακτά τις ελπίδες του, όταν ο μεγάλος αδερφός του εντάσσεται στο συγκεκριμένο πρόγραμμα. Με σκοπό να απευθυνθεί πρώτα στη Gen Z, η καμπάνια «Η επιστροφή του μεγάλου αδερφού» ξεκίνησε με επεισόδια στο TikTok, και, ακολούθως, αναπτύχθηκε στην τηλεόραση, σε outdoor, εφημερίδες και ραδιόφωνο.

Όπως αναφέρεται σχετικά, η Eurobank πραγματοποιεί μια υπέρβαση περιεχομένου, η οποία έγινε πραγματικότητα με την παραγωγή της σειράς από τη Foss Productions με σκηνοθέτη τον Χρήστο Κανάκη.

Σημειώνεται ότι οι ομάδες της Ogilvy και της τράπεζας και ο μικρός Μιχάλης κατάφεραν να ανταπεξέλθουν στον τρόπο γυρισμάτων ενός νέου τεχνικού format και να δημιουργήσουν «μια διασκεδαστική ιστορία που κάνει το κοινό να θέλει να δει εάν ο Μιχάλης θα καταφέρει να διώξει… ε, να βοηθήσει τον μεγάλο του αδερφό να βρει δουλειά».