Η πλειονότητα των καταναλωτών αποφεύγουν τα brands τα οποία έχουν κατηγορηθεί για πρακτικές greenwashing, αναφέρει νέα παγκόσμια έρευνα, τα αποτελέσματα της οποία βασίστηκαν σε ένα δείγμα 8.000 ατόμων από οκτώ χώρες μεταξύ των οποίων ΗΠΑ και Γερμανία.

Την έρευνα, η οποία μελέτησε και περισσότερους από 800 επικεφαλής εταιρειών, διεξήγαγε το Nuremberg Institute for Market Decision (NIM) στη Γερμανία. Συγκεκριμένα, βρέθηκε ότι 2/3 των ερωτηθέντων πραγματοποιούν τις αγορές τους από εταιρείες οι οποίες διαφημίζουν δεσμεύσεις σχετικά με τη βιωσιμότητα.

Βρέθηκε ότι οι συμμετέχοντες που αποφεύγουν εταιρείες που κατηγορούνται για ψευδείς δηλώσεις σχετικά με τη βιωσιμότητα και το κλίμα ανέρχονται σε 72% του δείγματος, ότι 76% συμφωνούν ότι οι ισχυρισμοί τους είναι πιο αξιόπιστοι εάν το brand είτε παρουσιάσει τον τρόπο υπολογισμού τους ή έχει πιστοποιηθεί γι’ αυτούς και ότι 40% θα ήθελε να δει κάποια εγκεκριμένη από το κράτος «σφραγίδα» αποκλειστικά για αποδεδειγμένα φιλικά προς το κλίμα brands και προϊόντα. Επιπλέον, 71% σημείωσαν ότι η συνεργασία με περιβαλλοντικούς οργανισμούς ενισχύει την αξιοπιστία, ενώ μόλις 23% ότι θα εμπιστεύονταν το celebrity endorsement σε θέματα περιβαλλοντικών claims.

(Πηγή: WARC)