Η Mazda Autoone, μέλος του oμίλου Συγγελίδη, συνεχίζει να αποσπά διακρίσεις εντός και εκτός συνόρων μέσα από τη συνεργασία της με τον σεφ Σωτήρη Κοντιζά.

Συγκεκριμένα, η διαδικτυακή επικοινωνία «Mazda CX-30, Made to inspire» απέσπασε το 1ο βραβείο στο Cannes World Film Festival, ως «Η Καλύτερη Διαφήμιση για τον Απρίλιο 2023».

Επιπλέον, η διαδικτυακή καμπάνια «Made to Inspire», με πρωταγωνιστές το SUV, Μazda CX-30, καθώς και τον Ελληνο-Ιάπωνα σεφ, εκτός από την πρόσφατη βράβευσή του στις Κάννες, έχει αποσπάσει ακόμη 5 διακρίσεις σε διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου. Παράλληλα, έχει διακριθεί και εντός συνόρων, όπως στα Influencer Marketing Awards 2022 με 6 βραβεία (2 Platinum, 3 Gold και 1 Bronze).

Για το αποτέλεσμα της καμπάνιας, υπεύθυνη είναι η εταιρεία 365film / Θοδωρής Τζάρτος που ανέλαβε τη σκηνοθεσία, παραγωγή, μοντάζ και μουσική επιμέλεια. Η Mazda Autoone, επίσης, συνεργάστηκε με τη διαφημιστική της, White ad & Purple events για τη συνολική επιμέλεια.