Περισσότερους ανθρώπους με αναπηρίες επιθυμεί να δει η Unilever πίσω από τις κάμερες των production εταιρειών, στο πλαίσιο της δέσμευσής της να καταστήσει τη βιομηχανία παραγωγής πιο συμπεριληπτική και προσβάσιμη.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία λανσάρει την καμπάνια «Believe in talent», μέρος της πρωτοβουλίας της με τίτλο Act2 Unstereotype, η οποία έχει σκοπό να εξαλείψει τη συστημική προκατάληψη και τους παράγοντες που εμποδίζουν τις υποεκπροσωπούμενες κοινότητες από την πλήρη πρόσβαση σε ευκαιρίες της διαφημιστικής αγοράς. Μάλιστα, στο πλαίσιο μέρους της καμπάνιας, το οποίο ονομάζει «Inclusive set commitment», επιθυμεί να βλέπει τουλάχιστον ένα άτομο με αναπηρία στα μέλη του συνεργείου παραγωγής, για παραγωγές ύψους άνω των 100.000 ευρώ.

Επίσης, δημιούργησε, σε συνεργασία με την Inclusively Made των Bus Stop Films και Taste Creative, ένα «Inclusive production toolkit», το οποίο είναι open sourced και έχει σκοπό να υπογραμμίσει βέλτιστες πρακτικές, σε μια προσπάθεια να καταστήσει τη διαφημιστική παραγωγή «πιο ανοικτή προς την αναπηρία και συμπεριληπτική προς τις ανάγκες των ανθρώπων». Το toolkit έχουν υιοθετήσει ήδη οι όμιλοι WPP και Interpublic, οι οποίοι συμμετέχουν και στην καμπάνια.

(Πηγή: Campaign)