Η αύξηση της παγκόσμιου ad spend αναμένεται να επιβραδυνθεί περαιτέρω στο 3,3% το 2023 «λόγω μακροοικονομικών παραγόντων», σύμφωνα με την έκθεση «Global Ad Spend Forecasts» της Dentsu. Επιπλέον, προβλέπεται ότι η δαπάνη θα αυξηθεί κατά 3,3% και θα φθάσει τα 727,9 δισ. δολάρια – σε σχέση με την πρόβλεψη αύξησης 3,5% του Δεκεμβρίου 2022, για το 2023.

Αυτό συγκρίνεται με αύξηση 7,9%, το 2022, με τη Dentsu να δηλώνει πως η φετινή αύξηση «οφείλεται στον πληθωρισμό των τιμών στα media και όχι στον αυξημένο όγκο διαφήμισης». Σε σταθερές τιμές, το ad spend αναμένεται να μειωθεί κατά 0,6% σε ετήσια βάση. Το Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο περιγράφεται ως «κορυφαίο και ταχύτερα αναπτυσσόμενο» στην περιοχή ΕΜΕΑ, αναμένεται να αυξηθεί κατά 3,1% -κάτω από την πρόβλεψη του Δεκεμβρίου για 3,6%- και να φτάσει τα 42,4 δισ. δολάρια το 2023. Όσον αφορά στον digital τομέα, που αντιπροσωπεύει πάνω από το 70% των δαπανών στο Ηνωμένο Βασίλειο, αναμένεται να επιβραδυνθεί στο 4,5% -σε σύγκριση με 6% τον Δεκέμβριο- και η τηλεόραση αναμένεται να συρρικνωθεί κατά 3%.

Η περιοχή Ασία-Ειρηνικός αναμένεται να αναπτυχθεί ταχύτερα το 2023 (4,6%), ακολουθούμενη από την Αμερική (2,9%) και την ΕΜΕΑ (1,9%).

(Πηγή: Campaign)