Με γνώμονα την υπόσχεσή της να «Προστατεύει ό,τι είναι καλό» και με τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο της στρατηγικής της, η Tetra Pak, όπως επιβεβαιώνει και η πρόσφατη διάκρισή της ως European Climate Leader 2023 από τους The Financial Times, δίνει έμφαση σε δράσεις και στρατηγικές συνεργασίες στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων και της κυκλικής οικονομίας.

Σε χθεσινή συνάντηση με ελληνικά ΜΜΕ, ο Βασίλης Τσανός, Key Account Director της Tetra Pak, αναφέρθηκε στο όραμα της εταιρείας, τη συμβολή στην κυκλική οικονομία και την πρωτοβουλία «Go Nature Go Carton», για τη δημιουργία ακόμα πιο βιώσιμων, χάρτινων συσκευασιών.

Οι συσκευασίες αυτές αποτελούνται από φυτικά υλικά, είναι πλήρως ανανεώσιμες, ανακυκλώσιμες και με ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα. Η Tetra Pak ενισχύει την ανακύκλωση, καθώς δημιουργεί χάρτινες συσκευασίες σχεδιασμένες για να ανακυκλώνονται. Αποτελούνται από ανανεώσιμα υλικά, όπως το χαρτί, σε ποσοστό κατά μέσο όρο 70%, που προέρχεται από ξύλο από υπεύθυνα αναπτυσσόμενα δάση.

Την προσήλωση στην καινοτομία και τη δέσμευση της Tetra Pak για χρήση 10% ανακυκλωμένου πλαστικού στις χάρτινες συσκευασίες της μέχρι το 2025, συμπληρώνει η εισαγωγή των μη αποσπώμενων καπακιών στις συσκευασίες, που μειώνουν τα απορρίμματα, καθώς ανακυκλώνονται μαζί με τη συσκευασία. Για τη συνεργασία τους με την Tetra Pak, μίλησαν στην εκδήλωση και ο Γιάννης Ραζής, Γενικός Διευθυντής της ΕΕΑΑ και οι Λάμπρος Πουρδαλάς και Θωμάς Τσιγγενές, ιδιοκτήτες του εργοστασιου ανακύκλωσης της LM Eco.