Η FairLife LCC, συνεχίζοντας τις προσπάθειές της για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για τον καρκίνο του πνεύμονα, με την καμπάνια «Κάνε τη σωστή ερώτηση», αναδεικνύει ένα κοινωνικό ζήτημα, το στίγμα των ασθενών με καρκίνο του πνεύμονα σε σχέση με τη συνήθεια του καπνίσματος.

Η καμπάνια, για πρώτη φορά, παρουσιάστηκε στον Καναδά και την Αυστραλία, ενώ στην Ευρώπη, ξεκινώντας από την Ελλάδα, παρουσιάζεται τώρα από την FairLife LCC. Το στίγμα για τους ασθενείς με καρκίνο του πνεύμονα είναι ένα επιπλέον φορτίο σε ασθενείς και φροντιστές και πηγάζει από την αντίληψη ότι η συγκεκριμένη νόσος είναι οπωσδήποτε προσωπική ευθύνη του ασθενή, λόγω της συνήθειας του καπνίσματος.

Η FairLife LCC επέλεξε για την καμπάνια της, αληθινές ιστορίες ασθενών και φροντιστών. Η Μίλκα, ο Απόστολος, η Σύνθια, ο Eric, ο Χρήστος με τη Βάσια, η Μαρία, η Αθηνά και η Πόλυ μοιράζονται τις βιωματικές τους εμπειρίες για το στίγμα. Η καμπάνια ευαισθητοποίησης υλοποιείται με την ευγενική υποστήριξη των Lung Ambition Alliance-AstraZeneca, Roche, MSD, Φαρμασέρβ-Λίλλυ ΑΕΒΕ.