Με αφορμή τη συμπλήρωση 10 χρόνων λειτουργίας του, ο Stevia Hellas Coop προχώρησε σε αλλαγή του λογοτύπου του αλλά και της εταιρικής του ταυτότητας, τα οποία ανέθεσε στην Umbrella Branding.

Με αφορμή τη συμπλήρωση 10 χρόνων λειτουργίας του, ο Stevia Hellas Coop προχώρησε σε αλλαγή του λογοτύπου του αλλά και της εταιρικής του ταυτότητας, τα οποία ανέθεσε στην Umbrella Branding.

Πρόκειται για νέα συνεργασία του συνεταιρισμού η οποία προέκυψε κατόπιν spec. Το νέο λογότυπο αναδεικνύει στοιχεία που συνδέονται με την ιστορία και τον τρόπο λειτουργίας του συνεταιρισμού, όπως ο ήλιος, ο σπόρος και η κοινότητα. Μάλιστα, τις επόμενες ημέρες θα αναρτηθεί στο προφίλ του Stevia Hellas Coop στο LinkedIn animation video, που δημιουργήθηκε για να συνοδεύσει το λογότυπο.

Επιπλέον, με αφορμή την επέτειο των 10 ετών, ο Stevia Hellas Coop θα πραγματοποιήσει μια κεντρική εκδήλωση στα τέλη Σεπτεμβρίου, σε συνεργασία με την Event Plus. Παράλληλα, ο συνεταιρισμός μέχρι τα τέλη του έτους αναμένεται να διοργανώσει περίπου 5 microevents με κεντρικό άξονα το sustainability και το πλαίσιο Farm to Fork.

Μέσω των εκδηλώσεων αυτών, εργαλεία και πρακτικές που έχουν βοηθήσει τον συνεταιρισμό να πετύχει τους στόχους του, θα διαδοθούν στο ευρύτερο κοινό.