Μείωση της τάξης του 14,1% παρατηρήθηκε, το 2022, στις συνολικές πωλήσεις των εφημερίδων, καθώς και σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες, σύμφωνα με την Έρευνα Ημερήσιου και Περιοδικού Τύπου για το έτος 2022, της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ).

Εξαιρούνται οι εβδομαδιαίες αθλητικές εφημερίδες, στις οποίες παρατηρείται αύξηση κατά 5,7%. Παράλληλα, κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2021 με το έτος 2020, παρατηρείται μείωση κατά 4,1% στις συνολικές πωλήσεις εφημερίδων. Επίσης, βρέθηκε ότι, το 2022 σε σχέση με το 2021, σημειώθηκε μείωση 18,9% στις συνολικές πωλήσεις περιοδικών, καθώς και σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες περιοδικών.

Όσον αφορά στις κατηγορίες με τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων, οι σημαντικότερες μειώσεις παρατηρούνται στις πωλήσεις των τηλεοπτικών περιοδικών και των λοιπών περιοδικών, κατά 11,1% και 22,5%, αντίστοιχα. Κατά την αντίστοιχη δε σύγκριση του 2021 με το 2020, παρατηρείται αύξηση κατά 3% στις συνολικές πωλήσεις περιοδικών.