Η LG Electronics παρουσίασε μια νέα κατεύθυνση σχετικά με το brand και μία visual identity, η οποία θα τονίσει περισσότερο την αξία του Life’s Good με μια πιο δυναμική και νεανική εμφάνιση σε όλα τα αναλογικά και ψηφιακά σημεία επαφής με τους πελάτες.

Στις νέες οδηγίες επικοινωνίας του brand, που μοιράστηκε με τους εργαζομένους της σε όλον τον κόσμο, η LG παρουσίασε την καινούργια κατεύθυνση, ώστε το brand να αγαπηθεί από τους πελάτες σε όλες τις χώρες και όλες τις γενιές, συμπεριλαμβανομένης της γενιάς Z και τελικά να καθιερωθεί ως εμβληματικό.

Οι κατευθυντήριες γραμμές επικοινωνίας για το brand επαναλαμβάνουν τις βασικές αξίες της LG: «Εμπειρία Πελάτη Χωρίς Συμβιβασμούς», «Καινοτομία με Επίκεντρο τον Άνθρωπο» και «Οικειότητα που Γεννά Χαμόγελα». Η νέα κατεύθυνση του brand περιλαμβάνει την ανανέωση του visual identity της LG, ερμηνεύοντας εκ νέου την αίσθηση οικειότητας και ομαδικότητας.

Η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει την αλληλεπίδραση με περισσότερους πελάτες μέσω μιας νέας ταυτότητας που προσθέτει ζωντάνια και διαδραστικά στοιχεία, ενώ δίνει νέα πνοή στην παρούσα εικόνα της εταιρείας. Ενδεικτικά, στον ψηφιακό χώρο, το λογότυπο του brand θα μπορεί να εκτελεί οκτώ κινήσεις, μεταξύ των οποίων γνέψιμο, περιστροφή και κλείσιμο του ματιού.