Η United Media δραστηριοποιείται για πρώτη φορά σε ενημερωτικά sites, εξαγοράζοντας το 50% εταιρείας digital από την Star Investments. Διεύρυνση της συνεργασίας με τον Alpha με ανταλλαγή αγώνων για τα προκριματικά του Euro. Αύξηση συνδρομητών για τη Nova μετά την ενσωμάτωση της Wind Vision.

Την επίσημη οδό μέσω… διαδικτύου παίρνει η διευρυμένη συνεργασία που εξυφαίνεται ανάμεσα στην United Media και τον όμιλο Βαρδινογιάννη σε πολλαπλά πεδία. Μετά από μήνες με καταιγισμό πληροφοριών για την εμπλοκή της United Media τόσο στο μετοχικό σχήμα του Alpha όσο και του Star, που πήρε το «πράσινο φως» από την πολιτεία με την άρση της απαγόρευσης στα συνδρομητικά κανάλια να μετέχουν σε κανάλια ελεύθερης λήψης, οι δύο όμιλοι κάνουν το πρώτο βήμα επισημοποίησης της μετοχικής τους συμμαχίας σε εταιρεία με ενημερωτικά sites. Ο λόγος για την EMSA Media. Η United Media εξαγόρασε το 50% της εταιρείας που ανήκει στην Star Investments του ομίλου Βαρδινογιάννη, κάτι που ανακοινώθηκε επίσημα στο site του διεθνούς Group. Η EMSA Media αποτελεί ένα digital hub που παρέχει υπηρεσίες marketing, εμπορικής εκμετάλλευσης, τεχνικής και επιχειρησιακής βοήθειας σε ένα δίκτυο ιδιόκτητων και συνεργαζόμενων ιστοσελίδων, ενώ κατέχει στο portfolio της τα newpost.gr και το sportdog.gr. Υπενθυμίζεται ότι στο ΔΣ της EMSA εντάχθηκε ήδη η CEO της Nova Media, Κική Σιλβεστριάδου. Με την εν λόγω κίνηση, η United Media που εξαγόρασε τη Nova, εισέρχεται για πρώτη φορά επίσημα στον χώρο της ενημέρωσης μέσω δύο ιστοσελίδων πολιτικού και αθλητικού περιεχομένου, ενώ μείζων στρατηγικός της στόχος παραμένει η «έξοδός» της στην ελεύθερη τηλεόραση μέσω του Alpha.

Στο πλαίσιο του «γάμου» της United Media με τον Alpha που βρίσκεται στα σκαριά, τα δύο κανάλια προχωρούν σε deal για την ανταλλαγή αθλητικού περιεχομένου, και ειδικότερα πακέτο σημαντικών ματς για τη φάση των προκριματικών για το Euro 2024. Η Nova έχει τα δικαιώματα μετάδοσης για το σύνολο των ομάδων πλην της Εθνικής μας ομάδας, τα οποία έχει εξασφαλίσει αποκλειστικά ο Alpha. Για να μοιραστούν τα assets τους προς όφελος και των δύο, ο Alpha θα παραχωρήσει στη Nova τα ματς της Εθνικής ομάδας στο πλαίσιο των προκριματικών για το Euro 2024 και σε αντάλλαγμα θα πάρει δυνατά ματς άλλων διεθνών ομάδων με εμπορικό ενδιαφέρον για να τα μεταδώσει στην ελεύθερη συχνότητά του. Σύμφωνα με πληροφορίες, το πακέτο των αγώνων που θα μεταδώσει παράλληλα με τη Nova ο Alpha αφορά 5 ματς από τώρα έως τον Ιούνιο, αρχής γενομένης από την αναμέτρηση «Ιταλίας – Αγγλίας» την Πέμπτη. Η εν λόγω συμφωνία ανάμεσα στη Nova και τον Alpha θα επανεξεταστεί ενόψει της έναρξης της σεζόν τον Σεπτέμβριο και θα έχει συνέχεια μόνο εφόσον βρεθούν «εμπορικά» ματς για την ελεύθερη τηλεόραση.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας, η Nova αγγίζει πλέον τους 400.000 συνδρομητές μετά την ενσωμάτωση της Wind Vision που προέκυψε από τη συγχώνευση των δύο εταιρειών συνδρομητικής τηλεόρασης, ενώ η Cosmote σύμφωνα με επίσημες ανακοινώσεις στο Χ.Α. αριθμεί 662.000 συνδρομητές. Η μάχη στο πεδίο της pay TV θα φουντώσει σύντομα, καθώς 12 από τις 14 ομάδες της Super League έχουν συμβόλαιο που λήγει. Οι διαπραγματεύσεις των ομάδων με τις δύο συνδρομητικές θα ξεκινήσουν και πάλι από το μηδέν, καθώς μόνο ο Ολυμπιακός έχει διετές συμβόλαιο με την Cosmote και ο Άρης με τη Nova, ενώ όλοι οι άλλοι μπαίνουν εκ νέου στο «παζάρι». Ενόψει των playoffs, η Cosmote που έχει τα δικαιώματα των 4 από τις 6 ομάδες που περνούν στην τελική φάση, λανσάρει νέα πρόσφορα μόνο για το αθλητικό περιεχόμενο Sports Pack με στόχο να αυξήσει περαιτέρω τη συνδρομητική της βάση, η οποία το δ’ τρίμηνο του 2022 σημείωσε –για πρώτη φορά- μικρή μείωση με απώλεια 1.089 συνδρομητών.