Την έως τώρα πορεία της από την ίδρυσή της τον Απρίλιο του 2021 καθώς και τα πλάνα της για το άμεσο μέλλον μοιράστηκε η Box Now σε media event που πραγματοποίησε χθες το βράδυ. H Box Now έχει εξυπηρετήσει μέχρι σήμερα περισσότερους από 200.000 καταναλωτές, στο πρώτο τρίμηνο του 2023 έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 400.000 παραδόσεις, ενώ μέχρι στιγμής συνεργάζεται με περισσότερα από 600 e-shops.

O Δημήτρης Ανδριώτης, CEO της Box Now, ανέφερε ότι η εταιρεία διαθέτει περισσότερα από 1.400 Lockers και 45.000 θυρίδες σε 200 μεγάλες πόλεις πανελλαδικά, με στόχο να ξεπεράσει τα 2.200 Lockers και τις 70.000 θυρίδες αντίστοιχα μέχρι τα τέλη του 2023. Όπως επεσήμανε ο Δ. Ανδριώτης, η έως τώρα επένδυση ανέρχεται σε 15 εκατ. ευρώ και υπολογίζεται ότι μέχρι το 2024 θα έχει φτάσει τα 25 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία καλύπτει ήδη το 85% της χώρας και εκτιμά ότι θα αγγίξει το 90% μέσα στο 2023.

Ήδη μέσα στην εβδομάδα θα ξεκινήσει η δραστηριοποίησή της και στην Κρήτη, ενώ μέχρι το τέλος του έτους σχεδιάζεται και η ανάπτυξη στην Κύπρο. Στο πλαίσιο της δυναμικής της ανάπτυξης, η Box Now θα μεταφέρει σε νέο σημείο τις αποθήκες της, σε χώρο 4-5 φορές μεγαλύτερο από αυτόν που διαθέτει αυτή τη στιγμή στη Μεταμόρφωση. Παράλληλα, όπως ειπώθηκε, βρίσκονται στα σκαριά αρκετές νέες συνεργασίες.

Η Box Now Ελλάδας λειτουργεί και ως advisory hub στο ΙΤ και στο Marketing για τις υπόλοιπες χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος (Κροατία, Βουλγαρία). Το πλάνο της Box Now Group είναι η δημιουργία του μεγαλύτερου δικτύου Αυτόματων Μηχανημάτων Παραλαβής Δεμάτων (Lockers) στην ΝΑ Ευρώπη.

Σε επικοινωνιακό επίπεδο, σύμφωνα με τον CMO, Χρήστο Παπανδρόπουλο, η εταιρεία επενδύει κατά κύριο λόγο στο digital κομμάτι, με συνεργάτη τη Relevance, ενώ σημειώνεται ότι σε επίπεδο media συνεργάζεται με την UM.