Την καμπάνια «Μην το σπας» ετοιμάζεται να λανσάρει η Βίκος για τα μη αποσπώμενα καπάκια στις συσκευασίες των αναψυκτικών της, την οποία επιμελήθηκε η Soho Square Athens. Η είδηση για τη νέα καμπάνια έγινε γνωστή κατά τη διάρκεια media brunch της εταιρείας, το οποίο πραγματοποιήθηκε νωρίτερα σήμερα. Στόχος της καμπάνιας είναι, όπως ανέφερε ο Marketing Director της Βίκος, Κωνσταντίνος Σεπετάς, να πείσει τον κόσμο να μην αφαιρεί το καπάκι από τη συσκευασία.

Το συγκεκριμένο καπάκι μπορεί να ανοίξει και να κλείσει μέχρι και 100 φορές, ενώ την επόμενη χρονιά θα μπει και στις συσκευασίες νερού, ακολουθώντας τη σχετική Ευρωπαϊκή Οδηγία. Όπως αναφέρθηκε το μη αποσπώμενο καπάκι οδηγεί σε μείωση του πλαστικού κατά 12,5%, στις μικρές συσκευασίες (330 και 500ml) και 6,25% (στο 1,5l). Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν, επίσης, τα μερίδια αγοράς του Βίκος Pink Grapefruit.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, ο όγκος για το Βίκος Pink Grapefruit το 2022 έφτασε στα 380 χιλιάδες λίτρα σε όλη την αγορά («ζεστή» και «κρύα»). Όσον αφορά το μερίδιο του προϊόντος για όλο το 2022, σε όγκο, διαμορφώθηκε στο 13,4% συνολικά και στο 12,3% στα s/m, βάσει των στοιχείων της Nielsen, η οποία όμως δεν μετρά HoReCa. Επιπλέον, μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου το συνολικό ποσοστό διαμορφώθηκε στο 18,6% και στα s/m στο 18,7%.

Όπως σχολίασε ο Κ. Σεπετάς: «Ορθά προχωρήσαμε στην επένδυση στο Βίκος Pink Grapefruit, όπως αποδεικνύει και η αποδοχή από το κοινό». Για το συγκεκριμένο προϊόν μάλιστα σχεδιάστηκε καμπάνια για τα digital Μέσα, ενώ αναμένεται να «τρέξει» και στην τηλεόραση. Επιπλέον, ο Κ. Σεπετάς ανέφερε ότι η εταιρεία σκοπεύει να επενδύσει και σε άλλους κωδικούς mixers, ενδεχομένως και μέσα στο 2023.