Η Metro ΑΕΒΕ (My Μarket και Metro Cash & Carry) απέσπασε τέσσερα βραβεία, εκ των οποίων τρία Gold και ένα Silver, στα PR Awards 2023. Πρόκειται για πρωτοβουλίες, οι οποίες έχουν στον πυρήνα τους την επίτευξη του «κοινού καλού» και επιβεβαιώνουν τη δέσμευση της εταιρείας στο περιβάλλον και τον άνθρωπο.

Αναλυτικότερα, τα βραβεία που έλαβε η εταιρεία ήταν τα εξής: Gold βραβείο για την επικοινωνιακή καμπάνια «Μακροπρόθεσμη δέσμευση στην προστασία του Περιβάλλοντος» στην κατηγορία «Retail, Supermarkets & E-commerce», Gold βραβείο για την πρωτοβουλία «Ανακύκλωση ρούχων και υφασμάτων στα My market» σε συνεργασία με το Fabric Republic στην κατηγορία «Low Budget».

Απέσπασε, επίσης, για την ίδια πρωτοβουλία Gold βραβείο στην κατηγορία «Social/ Community Engagement» και Silver βραβείο για το Αθλητικό Τουρνουά Ποδοσφαίρου 6Χ6 «Μetro Kick-Off: Το Παιχνίδι Αρχίζει!», στην κατηγορία «Internal Communications & Employee Engagement».