Διαγωνισμό για την ανάθεση του media buying και media planning λογαριασμού του παγκοσμίως, τον οποίο διαχειρίζεται το agency της IPG Mediabrand, Initiative, διεξάγει το Lego Group.

Ο κατασκευαστής του ομώνυμου παιχνιδιού με έδρα τη Δανία συνεργάζεται με την Initiative από το 2017 και δαπανά, σύμφωνα με την Comvergence, περίπου 330 εκατ. λίρες στα media διεθνώς και 15 εκατ. λίρες στα offline media στη Βρετανία. Η Lego έχει ήδη στείλει requests σε διαφημιστικούς ομίλους, καθώς η διαδικασία βρίσκεται ακόμη σε αρχικό στάδιο.

Το creative του Lego Group διαχειρίζεται το in-house creative agency με όνομα Our Lego Agency (OLA). Σημειώνεται ότι, το 2022, ο όμιλος παιχνιδιών αύξησε τα ετήσια έσοδά του κατά 17% σε 7,6 δισ. λίρες.

(Πηγή: Campaign)