Το πρώτο από τα ετήσια Partner Enablement Session της για την Ελλάδα υλοποίησε πρόσφατα στην Αθήνα η Salesforce.

Πρόκειται για σύντομα «εκπαιδευτικά» workshops στα οποία οι συμμετέχοντες συνεργάτες ενημερώνονται για τις πιο πρόσφατες εξελίξεις γύρω από τις δυνατότητες των προϊόντων της εταιρείας και συζητούν τις απορίες τους, ώστε να είναι σε θέση να ανταποκριθούν πλήρως σε οποιοδήποτε ζητούμενο ή ανάγκη πελατών.

Αυτήν τη φορά, οι συνεργάτες της εταιρείας συναντήθηκαν στην ΟΤΕ Academy, ώστε να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους στην Εξυπηρέτηση Πελατών, από τους συμβούλους της Salesforce. Επίσης, έμαθαν με ποιον τρόπο η συνεργασία της Salesforce με την Amazon Connect μπορεί να μειώσει τις κεφαλαιουχικές δαπάνες για μικρά και μεσαία κέντρα εξυπηρέτησης πελατών, που χρησιμοποιούν την τηλεφωνία ως κανάλι, καθώς επίσης και πώς να εισάγουν αυτές τις τεχνολογίες για μεγαλύτερη επιτυχία.