Η ΙΔΕΑ Τελικά, αυτός ο πόνος στον αυχένα είναι αυτοάνοσο ή θέλει μαγνητική; Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο «Προσωπικός Γιατρός» είναι ο μόνος που μπορεί να δώσει την απάντηση.

Με κεντρικό μήνυμα «Η ολοκληρωμένη φροντίδα και πρόληψη έχει πρόσωπο», η καμπάνια που δημιούργησε η McCann Athens για το Υπουργείο Υγείας και το Ίδρυμα Μποδοσάκη, ως αποκλειστικό υποστηρικτή της καμπάνιας, επικοινωνεί με χιουμοριστικό τρόπο το πώς λειτουργούσαν κάποιοι άνθρωποι, μέχρι χθες, σε θέματα υγείας, παίρνοντας γνώμες από μη ειδικούς ενώ τους καλεί να αλλάξουν συνήθειες, μέσω του Προσωπικού Γιατρού.

Την παραγωγή της καμπάνιας ανέλαβε η εταιρεία Parasol, υπό τη σκηνοθεσία του Μπάμπη Μακρίδη.