Σε συνέχεια του πρόσφατου λανσαρίσματος της νέας Nova, ύστερα από τη συγχώνευσή της με τη Wind, ακολουθεί το λανσάρισμα του νέου καρτοκινητού Free2go με ανανέωση από 8 ευρώ και χρέωση ομιλίας ανά δευτερόλεπτο.

Επιπλέον, με την ανανεωμένη υπηρεσία Rollover, ο συνδρομητής μπορεί να μεταφέρει στην επόμενη χρήση του τα λεπτά ομιλίας, SMS και MBs που δεν κατανάλωσε. Ο Μιχάλης Αναγνωστάκος, Chief Marketing Officer της Nova, αναφέρει, μεταξύ άλλων: «Με το νέο Free2go, η Nova φέρνει και στην καρτοκινητή, μία πρωτοποριακή και προσιτή πρόταση επικοινωνίας». Σημειώνεται πως το νέο look & feel του Free2go αντιπροσωπεύει τη φρέσκια πρόταση καρτοκινητής, σε συνδυασμό με μία δυναμική μουσική και έντονα νεανικά στοιχεία.

Πλαισιώνεται από ένα 360° πλάνο επικοινωνίας, που απλώνει τόσο σε ATL μέσα όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο και καταχωρίσεις όσο και στο Digital περιβάλλον μέσα από το ανανεωμένο site και app του Free2go, καθώς και μέσω social media και banner campaigns. Τέλος, δεν θα μπορούσαν να λείπουν premium OOH placements σε κεντρικά σημεία της Αθήνας.