Ο επαναπροσδιορισμός της αξίας και της δύναμης της online Διαφήμισης και η προσέγγιση του χρήστη/ καταναλωτή με όρους κοινωνικής αλληλεγγύης αποτελούν τους βασικούς πυλώνες του νέου διαφημιστικού δικτύου Humanads της Acrossmedia241, το οποίο παρουσιάστηκε σε εκδήλωση την Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου στο Anassa City Center.

To Ad Network Humanads είναι ένα εγχείρημα το οποίο «ξεκίνησε από την καρδιά», και σχεδιάστηκε ως «ένα δίκτυο για έναν καλύτερο κόσμο», όπως ανέφερε η Ειρήνη Σαχά, Founder & CEO της Acrossmedia241. Το διακριτικό σήμα των Humanads (μία σπείρα που περικλείεται από μια καρδιά) θα σηματοδοτεί τις διαφημίσεις που εντάσσονται στο δίκτυο, οι οποίες θα μεταφράζουν την προσοχή του κοινού σε έμπρακτη βοήθεια σε οργανισμούς που υποστηρίζουν ανθρώπους σε ανάγκη, με προτεραιότητα στα παιδιά.

Το Ad Network, σε συνεργασία με global AdTech vendors και Digital Media Groups – διαθέτει προς τη διαφημιστική αγορά ένα σύνολο programmatic λύσεων, που συνδυάζουν premium/non-intrusive exclusive ad formats, οριζόντια στοχευμένη κάλυψη σε σημαντικά ελληνικά websites, cookieless targeting και fully uncluttered περιβάλλον με θετικό κοινωνικό και επικοινωνιακό αποτύπωμα.

Η Acrossmedia241 δεσμεύτηκε να αποδίδει το 10% των κερδών από κάθε καμπάνια του δικτύου Humanads σε Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς, τους οποίους θα επιλέγει το κοινό. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια του event οι παρευρισκόμενοι, στελέχη της Αγοράς, είχαν την ευκαιρία να επιλέξουν μέσω live ψηφοφορίας τους οργανισμούς που θα χρηματοδοτήσει η Acrossmedia241. Η ψηφοφορία θα παραμείνει ανοιχτή για την Αγορά έως το τέλος Μαρτίου στο thehumanads.com.

Για το πλαίσιο του εγχειρήματος μίλησαν ο William Higham, Consumer Strategist, Futurist & Founder του Next Big Thing και η Ξένια Κούρτογλου, Ιδρύτρια της Focus Bari, η οποία παρουσιάσε έρευνα που διεξήχθη για την Acrossmedia241 και αποτέλεσε το εφαλτήριο του project.

Γιατί έχει σημασία;
Ο Higham μίλησε για τη μετάβαση από τον καταναλωτισμό στον ανθρωπισμό και «στον καταναλωτή που νοιάζεται». Οι άνθρωποι υιοθετούν μια νέα νοοτροπία πιο ανθρωπιστική και κοινοτική. Μια τάση που ξεκίνησε την περίοδο 2012-2019, εντάθηκε στην πανδημία και θα συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια, όπως σημείωσε. «Ο καταναλωτής που νοιάζεται» θέλει να γνωρίζει πώς δρα το κάθε brand σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα αλλά και πώς αντιμετωπίζει τους εργαζόμενους του. Η Ξένια Κούρτογλου ανάλυσε τη στάση των Ελλήνων χρηστών απέναντι στη Διαφήμιση και τα επιμέρους κανάλια της. Όπως ανέφερε, οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται τη χρησιμότητα της διαφήμισης, ως πηγή χρηματοδότησης του δωρεάν περιεχομένου που καταναλώνουν. Επίσης, αναμένουν και εκτιμούν τους οργανισμούς που δρουν με ειλικρίνεια για κοινωνικά θέματα.

Συνοψίζοντας, τα Humanads θα λειτουργήσουν ως ένα ολιστικό σχήμα, θα επιδιώξουν την ενοποίηση και θα βασιστούν σε ένα ενιαίο σύστημα μέτρησης και αξιολόγησης. Θα είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά από τα τέλη Μαρτίου.