Οι παγκόσμιες δαπάνες διαφήμισης και marketing συνέχισαν να ανακάμπτουν το 2022, σημειώνοντας αύξηση 7,9% στα 1,568 τρισ. δολάρια. Ωστόσο, η ανάπτυξη θα επιβραδυνθεί τη φετινή χρονιά λόγω μακροοικονομικών προκλήσεων, σύμφωνα με τις ετήσιες προβλέψεις της PQ Media για το 2023.

Συγκεκριμένα, φέτος οι παγκόσμιες δαπάνες διαφήμισης και marketing αναμένεται να αυξηθούν κατά 5,3% στα 1.651 τρισ. δολάρια. Οι ΗΠΑ συνεχίζουν να ξεπερνούν τον ρυθμό της παγκόσμιας αγοράς, καταγράφοντας ανάπτυξη 8,5% το 2022, με την πρόβλεψη για το 2023 να φτάνει το 5,9%.

Την άνοδο επηρέασε η διψήφια ανάπτυξη σε 35 από τα 45 media / marketing κανάλια που παρακολουθεί η PQ, ιδιαίτερα στο marketing «έξυπνης» τεχνολογίας, στο streaming audio και το podcasting, το streaming video, το digital ΟΟΗ, το influencer marketing και το digital gaming. Συνεπώς, η διαφήμιση, στην πραγματικότητα, αναπτύχθηκε με ελαφρώς πιο αργό ρυθμό συγκριτικά με τις συνολικές δαπάνες marketing.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι διαφημιστικές δαπάνες αναπτύχθηκαν σε ποσοστό 7,5% στα 714 δισ. δολάρια, ενώ οι άλλες μορφές marketing στο 8,2% και τα 854 δισ. δολάρια. Οι δαπάνες για τα ψηφιακά και εναλλακτικά Μέσα αυξήθηκαν κατά 13% στα 746 δισ. δολάρια, ενώ οι δαπάνες στα παραδοσιακά Μέσα αυξήθηκαν μόλις 3,6%.

(Πηγή: MediaPost)