Η Touchpoint Strategies ανέλαβε την ανανέωση της ταυτότητας του Κέντρου Φιλελεύθερων Μελετών, με αφορμή τη συμπλήρωση δέκα ετών από την ίδρυση του. Το Κέντρο Φιλελεύθερων Μελετών αποτελεί μια δεξαμενή σκέψης.

Τα θεμέλια των δράσεων του Κέντρου, «οι φιλελεύθερες ιδέες, η ελεύθερη έκφραση, η ανταλλαγή απόψεων», συμβολίζονται στο νέο λογότυπο με τα speech bubbles, που συμπλέκονται και σηματοδοτούν την ελευθερία και το διάλογο.

Επιπλέον, η νέα ταυτότητα χρησιμοποιεί ολόκληρο το όνομα «Κέντρο Φιλελεύθερων Μελετών» αντί για το ακρωνύμιο «ΚΕΦίΜ», ενώ, μέσα από τον χρωματικό διαχωρισμό, κατηγοριοποιούνται οι πολλές και διαφορετικές δράσεις του Κέντρου. Η νέα ταυτότητα είναι χορηγία της Touchpoint Strategies και παρουσιάστηκε σε εορταστική εκδήλωση για την επέτειο των δέκα ετών του Κέντρου.