Μείωση 40% περίπου κατέγραψαν τα έσοδα του Twitter τον Δεκέμβριο, συγκριτικά με τον ίδιο μήνα το 2021, σύμφωνα με έκθεση της Wall Street Journal.

Η πτώση αποδίδεται στην αποχώρηση διαφημιζόμενων μετά την απόκτηση της πλατφόρμας από τον Elon Musk, τον περασμένο Οκτώβριο. Τα δύο τρίτα, και πλέον, των κορυφαίων 100 διαφημιζόμενων της πλατφόρμας σταμάτησαν τη συνεργασία, όπως επισημαίνεται στην ίδια έκθεση.

Ωστόσο, εταιρείες όπως οι Apple και Amazon, οι οποίες αρχικά δίστασαν να συνεχίσουν τη διαφήμιση στο Twitter, επέλεξαν να επιστρέψουν.

(Πηγή: marketingweek.com)