Σε 424 εκατ. λίρες ανέρχονται τα ετήσια μπόνους τα οποία θα καταβάλει το WPP, σε συνέχεια της ανακοίνωσής του περί αύξησης εσόδων και κερδών 6,9% και 22% αντίστοιχα, αλλά και περαιτέρω δυναμικής το 2023.

Ο διαφημιστικός όμιλος -και μεγαλύτερος εργοδότης του κλάδου παγκοσμίως- με περισσότερους από 114.000 εργαζομένους, αναμένει αύξηση εσόδων κατά 3% έως 5% το 2023, σε συμφωνία με τον ανταγωνισμό, αλλά και καλύτερα από όσο ανέμεναν κάποιοι αναλυτές, ικανοποιώντας τους επενδυτές. Τα ετήσια αποτελέσματα του ομίλου έδειξαν ανάπτυξη σε πολλαπλούς δείκτες το 2022, χτίζοντας στην ανάκαμψη από την πανδημία το 2021.

Τα έσοδα μείον του μετακυλιόμενου κόστους αυξήθηκαν κατά 6,9% στα 11,8 δισ. λίρες πέρυσι -σε παρόμοιο επίπεδο με την Interpublic (7%), αλλά χαμηλότερα από το Publicis Groupe (10,1%) και την Omnicom (9,4%). Ωστόσο, η σύγκριση με το WPP ήταν δυσκολότερη, καθώς η αύξηση των οργανικών εσόδων ήταν υψηλότερη σε σχέση με τον ανταγωνισμό την περασμένη χρονιά. «Το WPP σημείωσε ισχυρή ανάπτυξη το 2022, παρά τις μακροοικονομικές προκλήσεις, αντανακλώντας την προτεραιότητα που δίνουν οι πελάτες μας στην επένδυση στην επικοινωνία, το customer experience, το commerce, τα data και την τεχνολογία», σημείωσε ο Mark Read, Chief Executive του WPP.

(Πηγή: Campaign)