Στη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στο CX εστίασαν, κατά κύριο λόγο, οι ομιλητές του VIP conference που διοργάνωσε η Pobuca, την Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου, με αφορμή τη δημιουργία των CX Ninjas, του πρώτου Customer Experience community στην Ελλάδα. Ο Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO της Pobuca, τόνισε ότι «η ανθρωπότητα βρίσκεται σε ένα σημείο καμπής» και κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει ποια θα είναι η επόμενη μέρα, καθώς το ΑΙ θα μπαίνει όλο και περισσότερο στη ζωή μας.

Η Χρύσα Κεφαλά, Business Development Manager, Pobuca μοιράστηκε τις γνώσεις της για τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στο CX και συγκεκριμένα στην εξατομίκευση, στους virtual agents, στη knowledge base και στα data analytics. Τα τρία trends που θα καθορίσουν το 2023 όσον αφορά τα ΑΙ Analytics είναι, σύμφωνα με τη Μάριον Νικουλουδάκη, Head of Data Science, Light & Wonder: 1) τα real-time data analytics, 2) ο εκδημοκρατισμός των δεδομένων και 3) η ρύθμιση του χώρου θεσμικά. Στις χρήσεις του ChatGPT στο CX εστίασε ο Σταύρος Βάσσος, ΑΙ Architect και Co-Founder, Helvia.io, οι οποίες συνοψίζονται στη δημιουργία ερωτήσεων και απαντήσεων από υφιστάμενο γραπτό υλικό, στην επαναδιατύπωση περιεχομένου ανάλογα με την περίσταση και στην αποφυγή της απάντησης «Δεν το κατάλαβα αυτό…».

Εξίσου ενδιαφέρουσες ήταν οι τοποθετήσεις της δικηγόρου Ηλιάνας Κωστή και των Γιώργου Ασπιώτη, Sr Partner Development, Microsoft, Φωτεινής Αγόρη, Data Analyst, Pobuca, Αντιγόνης Σιατερλή, Costumer Success Executive, Pobuca και Σταύρου Λαγγούση, CTO, Pobuca. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με φυσική παρουσία στον πολυχώρο Δαΐς, με ελεύθερη είσοδο.