Βασικός λόγος για την ταχύτατη αύξηση του audio advertising διεθνώς δεν έχει υπάρξει μόνο η ανάπτυξη περιεχομένου και υπηρεσιών από πλευράς των content providers. Εξίσου κρίσιμη αποδεικνύεται η επένδυση που γίνεται από brands και agencies καθώς εντοπίζουν στο νέο «audio 360» περιβάλλον σημαντικές ευκαιρίες και υψηλή αποτελεσματικότητα.

Αυτό περιλαμβάνει τόσο την καινοτομία στη δημιουργική προσέγγιση όσο και προηγμένες μεθόδους μέτρησης και στόχευσης, ενδυναμούμενες από την άνοδο των programmatic audio platforms. Παράλληλα, οι συνέργειες offline και online λειτουργούν πολλαπλασιαστικά στην αποδοτικότητα της διαφήμισης.

Σε αυτά τα θέματα θα εστιάσει η Sam Austin, Head of Audio της Goodstuff, του πλέον πολυβραβευμένου ανεξαρτητου media agency του κλάδου στη Μ.Βρετανία, στην keynote ομιλια της στο Audio 360 Conference που θα λάβει χώρα την Παρασκευή, 10 Μαρτίου στο Αμφιθέατρο της OTEAcademy. Το συνέδριο απευθύνεται σε στελέχη από Brands, Media Agencies, Ad & Digital Agencies, Publishers & Broadcasters και Solutions providers ενώ τελεί υπό την αιγίδα του ΣΔΕ, του ΙΑΒ Hellas, της ΕΙΙΡΑ και της ΑΕΜΑΡ.