Ο όμιλος Σαράντη και το STR8 συνεχίζουν για 2η συνεχή χρονιά, μαζί με επιλεγμένες αλυσίδες super market, την καμπάνια Human-Up, μέσω της οποίας προάγουν την «ενσυναίσθηση» και ακούν τις ανάγκες του αντρικού νεανικού κοινού, ακολουθώντας μια πιο ανθρωποκεντρική προσέγγιση.

Το STR8, με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, έρχεται να προτρέψει τον άντρα φέτος να μην φοβάται να εκφραστεί και να δείξει τα συναισθήματά του. Επιπλέον, το brand συνεργάζεται με το Κέντρο Μέριμνας Οικογενείας και Παιδιού και με την πρωτοβουλία «Live Without Bullying» στηρίζει τη λειτουργία του, διαθέτοντας μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις του, κατά τα προγραμματισμένα in-store activations, στην τόνωση του αγώνα κατά τoυ bullying.

«Ο όμιλος Σαράντη, αναγνωρίζοντας σε βάθος την ευθύνη του ενώπιων των μελλοντικών γενεών, δεσμεύεται να παίξει τον ρόλο του στην αλλαγή σε κοινωνικό, περιβαλλοντικό και ηθικό επίπεδο, με αποφάσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και στρατηγικές συνεργασίες», αναφέρεται στην ανακοίνωση.