Η Αθηναϊκή Στρωματοποιία συμπληρώνει φέτος 55 χρόνια στην ελληνική αγορά και προχωρώντας προς τις επόμενες δεκαετίες, επικεντρώνει τη στρατηγική της στην ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων λιανικής της Media Strom, στη ξενοδοχειακή αγορά, καθώς και στη δημιουργία νέων επετειακών προϊόντων, στοιχεία που παρουσιάστηκαν στη χθεσινή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της στο Μαρκόπουλο Αττικής.

Συγκεκριμένα, το δεύτερο τρίμηνο του 2023 αναμένονται οι νέες σειρές στρωμάτων, απευθυνόμενες στο premium segment της αγοράς, ακολουθώντας μία ελκυστική εμπορική πολιτική. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης για τη συμπλήρωση των 55 ετών λειτουργίας της Αθηναϊκής Στρωματοποιίας, ο Γιώργος Νιάρχος, Γενικός Διευθυντής, δήλωσε, μεταξύ άλλων:

«Ευχαριστούμε τους καταναλωτές που μας περιβάλλουν με τόση εμπιστοσύνη, καθώς και τους συνεργάτες μας που κερδίζουν αυτή την εμπιστοσύνη καθημερινά και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να δημιουργούμε γι’ αυτούς κορυφαία προϊόντα ύπνου». Τέλος, σημειώνεται πως, με πωλήσεις αξίας 26.500.000 ευρώ το 2022 (αύξηση 13,9% σε σχέση με το 2021), η Αθηναϊκή Στρωματοποιία έχει αναπτύξει ένα δίκτυο με πολλαπλά κανάλια που περιλαμβάνει περίπου 400 σημεία διάθεσης, 1.300 ξενοδοχεία, 18 πολυκαταστήματα, e-shops και συνεργασίες με την ελληνική ναυτιλία.