Στη θετική εμπειρία την οποία προσφέρει στους χρήστες και τους διαφημιζομένους του, εστίασε το Pinterest στην παρουσίασή του προς τους marketers κατά τη διάρκεια της Consumer Electronics Show 2023.

Καθώς η συζήτηση για την ασφάλεια των brands στις social media πλατφόρμες έχει επανέλθει στο προσκήνιο και οι marketers βρίσκονται αντιμέτωποι με την ασταθή νέα ηγεσία του Twitter και τα γεωπολιτικά ζητήματα του TikTok, το Pinterest βρήκε στη CES 2023 το πεδίο να τοποθετηθεί ως μια «ευχάριστη νότα» στην «τοξικότητα» των social media ανταγωνιστών του.

Συγκεκριμένα, έστησε μια πολύχρωμη έκθεση, καλώντας τους marketers «να προχωρήσουν προς το μέλλον», με θεματικά meeting rooms και διακόσμηση εμπνευσμένη από τις τάσεις του Pinterest Predicts.

«Όταν σκέφτομαι το Pinterest και το τι ακριβώς μας χωρίζει, βλέπω ότι είμαστε ένα θετικό μέρος στο διαδίκτυο. Αυτό δεν προέκυψε ως αντίδραση, αντίθετα δράσαμε προληπτικά, επενδύοντας σε αυτό για πολλά χρόνια», σημείωσε ο Bill Watkins, Chief Revenue Officer του Pinterest. «Όταν σκέφτομαι τα social media και την τοξικότητα που επικρατεί σε αυτά, λίγα χρόνια πριν θα μπορούσαμε να πούμε προέκυψε από λάθος. Σήμερα δεν είμαι τόσο βέβαιος ότι μπορούμε να σκεφτούμε το ίδιο», κατέληξε.

(Πηγή: Campaign)