Η νέα τηλεοπτική καμπάνια της Ελλα-Δικά Μας είναι στον «αέρα» από 1η Ιανουαρίου με στόχο να προβάλει το Σήμα της Πρωτοβουλίας, που αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της, καθώς και τις αξίες που πρεσβεύει.

Η κύρια ιδέα από την οποία αντλεί την έμπνευσή της η καμπάνια, που φέρει την «υπογραφή» της ελληνικής διαφημιστικής Cream, είναι το πώς μπορεί κανείς να αναγνωρίσει ότι ένα προϊόν είναι ελληνικό.

Τέσσερα διαφημιστικά σποτ αποτελούν τη νέα καμπάνια, με πρωταγωνιστή κάθε φορά ένα διαφορετικό προϊόν, αναδεικνύοντας τους ποικίλους κλάδους που δραστηριοποιούνται οι εταιρείες-μέλη της Ελλα-Δικά Μας.

Η στρατηγική της καμπάνιας έχει δομηθεί, τονίζοντας την έδρα, παραγωγή και ιδιοκτησία ως τα βασικά κριτήρια που επισφραγίζουν την ελληνικότητα των προϊόντων. Με χιούμορ, η καμπάνια επιβεβαιώνει στον καταναλωτή ότι το προϊόν που φέρει το Σήμα Ελλα-Δικά Μας είναι ελληνικό. Έτσι, η καμπάνια κλείνει με το μήνυμα: «Ελλαδικά μας. Άρα είναι Ελληνικό».