Νέο TVC παρουσίασαν πριν από λίγες μέρες οι Κουλουράδες. Το δημιουργικό όπως και την παραγωγή της καμπάνιας ανέλαβε η PMS. Μέσω της συγκεκριμένης καμπάνιας οι Κουλουράδες προσπάθησαν να θυμίσουν στους νέους πώς ήταν η καθημερινότητα των ανθρώπων την δεκαετία του ‘60.

«Στόχος μας, να ξυπνήσουν οι μνήμες, τα συναισθήματα και οι μυρωδιές που υπήρχαν στην παλιά γειτονιά και να δηλώσουμε πως, δεν αλλάζουν όλα στη ζωή. Κάποια πράγματα, ο χρόνος δεν τα αφήνει να αλλοιωθούν», ανέφερε μιλώντας στο DF, στέλεχος του brand. Η επικοινωνία θα «τρέξει» σε όλα τα τηλεοπτικά κανάλια και σε social media.