Η GrowthRocks σε συνεργασία με την Ελληνοαμερικανική Ένωση, διοργανώνουν στις 12 Ιανουαρίου το πρώτο μετά Covid δια ζώσης Crash Course «Πώς να χτίσεις ένα micro-monopoly». Κεντρικός ομιλητής είναι ο Πρόεδρος των Growth Hacking Awards, ιδρυτής και CEO της Growthrocks, Θοδωρής Μουλός.

Σε ένα τρίωρο πρόκειται να αναλυθούν: Τι είναι το micro-monopoly και πώς μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση, ως στρατηγική SEO, Inbound Marketing, Authority και Additional Revenue Stream; Πώς να συλλάβει κάποιος την ιδέα για το πώς θα κτίσει και τι θα περιλαμβάνει το micro-monopoly του, χωρίς να σπαταλήσει χρόνο και χρήμα;

Το micro-monopoly ως εργαλείο αυξησης του valuation της επιχείρησης και ως εργαλείο προστασίας από τους ανταγωνιστές. Η συμμετοχή στην εκδήλωση είναι δωρεάν. Απευθύνεται σε επιχειρηματίες, ιδρυτές startup, στελέχη επιχειρήσεων, ελεύθερους επαγγελματίες και marketers.