To Skroutz λανσάρει μια νέα λύση προώθησης για brands και κατασκευαστές. Συγκεκριμένα, δίνεται πλέον η δυνατότητα σε κάθε συνεργαζόμενο brand να επιλέξει τους κωδικούς των προϊόντων που επιθυμεί να προωθήσει στους πάνω από 130.000 Skroutz Plus χρήστες.

Το brand χρηματοδοτεί το επιθυμητό ποσοστό έκπτωσης ανά προϊόν απευθείας στο καλάθι των χρηστών μέσω του Skroutz. Να σημειωθεί ότι η έκπτωση που έχουν στη διάθεσή τους οι συνδρομητές της υπηρεσίας Skroutz Plus είναι διαθέσιμη για όλο το δίκτυο των συνεργαζόμενων καταστημάτων του εκάστοτε κατασκευαστή χωρίς καμία επιβάρυνση για τους εμπόρους.

Τα brands και οι κατασκευαστές που συμμετέχουν στη νέα αυτή υπηρεσία προώθησης «επιτυγχάνουν δωρεάν προβολή τους σε πάνω από 8 εκατομμύρια επισκέπτες μηνιαίως, προβολή σε ένα δυναμικό αγοραστικό κοινό, τους Plus χρήστες, ένα κοινό που πραγματοποιεί σε ποσοστό 50% τουλάχιστον μια αγορά μέσω Skroutz την εβδομάδα, ενώ, στο σύνολό τους, παράγουν πάνω από το 43% του τζίρου του Skroutz Marketplace».