Για ακόμα μία χρονιά, η Novibet διακρίθηκε σε επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών, με τρεις χρυσές και δύο αργυρές διακρίσεις στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2022. Η Novibet αναδείχθηκε μεγάλος νικητής του θεσμού, που για 13η συνεχόμενη χρονιά ανέδειξε τις βέλτιστες πρακτικές στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών.

Η διοργάνωση των βραβείων και η αξιολόγηση των υποψηφίων διενεργήθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και ανέδειξε τη Novibet στην κορυφαία θέση σε τρεις κατηγορίες.

Συγκεκριμένα, οι χρυσές διακρίσεις που απέσπασε η Novibet είναι: Ομάδα της Χρονιάς Εξυπηρέτηση Πελατών, Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς και Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο | Novibet-Teleperformance.

Επίσης, έλαβε αργυρό βραβείο στις κατηγορίες Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη και Καλύτερη Εφαρμογή Mobile App στην Εμπειρία του Χρήστη. Ο Λάμπρος Σιαλμάς, Chief Operations Officer στη Novibet, σημείωσε σχετικά: «Οι κορυφαίες διακρίσεις της Novibet και το 2022 από το Εθνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, αποτελούν αδιαμφισβήτητη αναγνώριση της στρατηγικής μας να θέτουμε πάντα τον άνθρωπο στο επίκεντρο.

Ένα μεγάλο μπράβο αξίζει στην ομάδα των περισσοτέρων από 200 ανθρώπων του Customer Support της Novibet – στη βραβευμένη Ομάδα της Χρονιάς – που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή επικοινωνίας με τα μέλη μας, εκπροσωπώντας επάξια τις αξίες και το όραμα της Novibet».