Το παγκόσμιο δημιουργικό spec της λετονικής Stoli βρίσκεται σε στάδιο shortlist, σύμφωνα με τον Global Creative And Brand Engagement Lead της εταιρείας, Guilherme Brun. Η ηλικίας 85 ετών μάρκα βότκας, η οποία ονομαζόταν Stolichnaya, προέβη σε μετονομασία έπειτα από τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία τον Φεβρουάριο.

Η αλλαγή αυτή έγινε στο πλαίσιο επιθετικής τακτικής PR προκειμένου να τονιστεί η ανεξαρτησία της εταιρείας από τη Ρωσία και η καταδίκη της χώρας από τον ιδρυτή της, από τη στιγμή που οι καταναλωτές στις ΗΠΑ άρχισαν να μποϋκοτάρουν το προϊόν. Δεν είναι σαφές αν υπάρχει εν ενεργεία agency για τον δημιουργικό λογαριασμό.

Η τελευταία εταιρεία που ήταν γνωστό ότι εργαζόταν για το brand ήταν η FF New York, η οποία σχεδίασε την παγκόσμια καμπάνια «Loud and clear» για τηλεόραση, digital, social και έντυπα το 2018. Στο παρελθόν η Stoli είχε συνεργαστεί, μεταξύ άλλων, με τις The Martin Agency του IPG και Ogilvy της WPP.

(Πηγή: Campaign)