Η Nestlé διενεργεί media spec για όλη την ευρωπαϊκή ήπειρο, παρά τις πρόσφατες σχετικές αναθεωρήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία. Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι στόχος είναι να δημιουργήσει για τα media της μια «seamless και ολοκληρωμένη προσέγγιση audience-first σε όλες τις κατηγορίες και αγορές και να αποφέρει σημαντικά οφέλη αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας».

Η εταιρεία εκτιμά ότι η διαδικασία θα έχει ολοκληρωθεί ως το τέλος του 2023. Η Nestlé συνεργάζεται με διάφορα media agencies των WPP, Publicis Groupe, Interpublic Group (IPG) και Dentsu πανευρωπαϊκά. Το 2021, η Zenith διατήρησε τον λογαριασμό media planning και buying της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο, με την επιπλέον προσθήκη της Ιρλανδίας, ενώ τον Σεπτέμβριο η Mediacom κέρδισε τον λογαριασμό media της Nestlé στη Γερμανία.

Στην ετήσια έκθεσή της για το 2021, η εταιρεία σημείωσε ότι θα ανέβαζε την επένδυσή της στο digital marketing κατά 50% και ότι στόχευε να διπλασιάσει το ποσοστό των διαδικτυακών της πωλήσεων ως το 2025.

(Πηγή: Campaign)