Η Mediacube επιλέχθηκε από την Intersport με σκοπό την ανάπτυξη online στρατηγικής, εστιασμένη στην αύξηση των πωλήσεων, τόσο για το διαδικτυακό κατάστημα intersport.gr, όσο και για τα φυσικά της καταστήματα.

Με τη νέα αυτή συνεργασία, η Mediacube κλήθηκε να υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο online προώθησης με ενέργειες Brand Awareness και Performance μέσω Google ads, καθώς και μέσω καμπανιών σε Facebook, Instagram και TikTok. Επιπλέον, η online προώθηση της Intersport ενισχύεται με πιο άμεση, ευρεία και αποτελεσματική προβολή, στοχεύοντας ακόμα πιο αποτελεσματικά τα κατάλληλα κοινά μέσω Programmatic Advertising, ακολουθώντας μια 360 marketing & growth στρατηγική για την επίτευξη βέλτιστων αποτελεσμάτων.

Η Intersport ανήκει στον όμιλο Fourlis και δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά από το 2000. Επιπλέον έχει παρουσία και σε ακόμα 4 χώρες, τη Ρουμανία, την Τουρκία, τη Βουλγαρία και την Κύπρο, με πάνω από 55 καταστήματα συνολικά. Πέραν των φυσικών της καταστημάτων, η εταιρεία εξυπηρετεί τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται και με e-shops.