Τη σύναψη μιας 30ετούς αποκλειστικής διαφημιστικής συνεργασίας ανακοίνωσαν Yahoo και Taboola. Στο πλαίσιο της αποκλειστικής αυτής συνεργασίας, η Taboola θα αποτελεί τη μόνη πηγή native advertising για όλα τα ψηφιακά assets της Yahoo για τις επόμενες τρεις δεκαετίες.

Οι δύο εταιρείες θα μοιράζονται τα έσοδα από τις πωλήσεις αυτών των διαφημίσεων, τα οποία, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, αναμένεται να υπερβαίνουν το 1 δισ. δολάρια ετησίως. Από την πλευρά της, η Yahoo προχωρά στη εξαγορά του 24,99% των μετοχών της Taboola και τοποθετεί εκπρόσωπό της στο διοικητικό της συμβούλιο. Παράλληλα, αποκτά πρόσβαση στην τεχνολογία της Taboola για τη διαχείριση του εκτεταμένου business της στο native advertising.

H Yahoo δηλώνει ότι προσεγγίζει σχεδόν 900 εκατ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες μέσω properties όπως τα AOL, TechCrunch και Yahoo Sports. Η Taboola ανακοίνωσε ότι συνεργάζεται με 9.000 publishers και προσεγγίζει 500 εκατ. χρήστες καθημερινά. Η συγκεκριμένη εξέλιξη έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς η ψηφιακή διαφήμιση εμφανίζει σημαντικές προοπτικές, χάρη στο reach και τις δυνατότητες targeting που προσφέρει και ο CEO της Yahoo, Jim Lanzone, αναγνωρίζοντας τις ευκαιρίες που επιφυλάσσει, επιχειρεί με τη συγκεκριμένη κίνηση να τοποθετήσει στρατηγικά την εταιρεία ως προς αυτό.

Σύμφωνα με τις εταιρείες, η συμμαχία θα επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να στοχεύσουν relevant κοινά χωρίς να εξαρτώνται από third-party cookies, σεβόμενοι την ιδιωτικότητα των χρηστών.

(Πηγή: Martech)