Μια νέα πολιτική «Επικοινωνίας Marketing σε Παιδιά» εισάγει η Nestle, σε μια προσπάθεια περισσότερο υπεύθυνης προβολής της. Με βάση το νέο πλαίσιο, η εταιρεία δεν θα διαφημίζει άμεσα γλυκά και παγωτά σε παιδιά κάτω των 16 ετών, επεκτείνοντας την προηγούμενη δέσμευσή της για απαγόρευση της διαφημιστικής στόχευσης παιδιών ηλικίας κάτω των 6 ετών.

Η νέα ρύθμιση, η οποία θα τεθεί παγκοσμίως σε ισχύ από την 1η Ιουλίου 2023, θα εφαρμοστεί στην επικοινωνία στην τηλεόραση και τις διαδικτυακές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των πλατφορμών gaming, όπου άνω του 25% του κοινού είναι κάτω των 16 ετών.

Ο CEO της Nestle, Mark Schneider, λίγο πριν την ανακοίνωση των στόχων και του μοντέλου δημιουργίας αξίας για τους επενδυτές που έχει προγραμματιστεί για σήμερα, 29 Νοεμβρίου, σχολίασε ότι η εταιρεία έχει καταγράψει «αξιοσημείωτη πρόοδο» τα τελευταία χρόνια και υποστήριξε ότι στόχος είναι να «φέρνει αποτελέσματα συστηματικά σε ταραχώδεις καιρούς».

«Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε για τη μελλοντική ανάπτυξη, επενδύοντας στα brands μας, επιτυγχάνοντας ουσιαστική καινοτομία, αξιοποιώντας την ψηφιοποίηση και βελτιώνοντας την ταχύτητα και την ευελιξία μας», πρόσθεσε χαρκατηριστικά ο ίδιος.

(Πηγή: Marketingweek.com)