H νέα καμπάνια της Ogilvy για τη Eurobank έρχεται να δώσει απάντηση σε ένα φαινομενικά ανορθόδοξο ερώτημα: «Τι σχέση έχει ένας εκσκαφέας στην Ολυμπία Οδό με τον Μανώλη, έναν μάγειρα από τα Χανιά;».

Με έναν φρέσκο, αλλά ταυτόχρονα ξεκάθαρο τρόπο, η ταινία αποτυπώνει τόσο τα μεγάλα έργα που συγχρηματοδοτεί η Eurobank όσο και το πώς όλα αυτά έχουν ουσιαστικό, θετικό αντίκτυπο σε κάθε έναν από εμάς. Μπορεί ο θεατής να ξεκινά με έναν εκσκαφέα σε ένα μεγάλο έργο υποδομής στη Δυτική Πελοπόννησο, αλλά μέσω ενός επαγγελματία οδηγού φτάνει γρήγορα σε μια ξενοδοχειακή μονάδα στη Χαλκιδική. Και από εκεί, ταξιδεύει μέσω των ανακαινισμένων περιφερειακών αεροδρομίων στα Χανιά.

Για να περιηγηθεί στα ορεινά χωριά, να απολαύσει τις παραδοσιακές συνταγές και να γνωρίσει τελικά τον Μανώλη τον μάγειρα, έναν τοπικό επιχειρηματία. Γιατί σήμερα, όπως λέει και το κύριο μήνυμα της καμπάνιας, όλα έχουν σχέση. Όλα είναι συνδεδεμένα και επηρεάζουν κάθε μπροστά.

«Και με τα μεγάλα έργα που υποστηρίζει η Eurobank σε υποδομές, τουρισμό, τηλεπικοινωνίες, ενέργεια και βιομηχανία, στηρίζει τελικά κάθε δικό μας μπροστά». Η καμπάνια έχει χαρακτήρα 360° και απλώνεται σε όλα τα Μέσα. Την παραγωγή ανέλαβε η Foss Productions.