Η ΙΔΕΑ Η νέα καμπάνια του Cook at Home βρίσκεται εδώ και λίγες μέρες στον «αέρα». Η καμπάνια βασίζεται τις σκέψεις που κάνουν καθημερινοί άνθρωποι, κάθε φορά που μετρούν τον κόπο που απαιτείται για να ετοιμάσουν ένα σπιτικό φαγητό.

Στην ταινία εμφανίζεται μια νεαρή γυναίκα να «παραπονιέται» στον σεφ που παρακολουθεί στην οθόνη της τηλεόρασής της, καθώς θα μπορούσε και η ίδια να φτιάξει «το πιο λαχταριστό μοσχαράκι κοκκινιστό», αν είχε κάποιον να ψωνίζει, να κόβει και να καθαρίζει, με το Cook at Home να παρουσιάζεται στην επικοινωνία «ως ο νέος τρόπος μαγειρέματος σήμερα».

Την παραγωγή «υπογράφει» η Stefi, ενώ η καμπάνια «τρέχει» και στο ΥouΤube και στα social media του brand.