Το νέο της white paper με τίτλο «All About TikTok» παρουσιάζει η Ogilvy, έναν χρήσιμο οδηγό για τα brands στην εφαρμογή. Το TikTok, μέσα σε ένα μικρό χρονικό διάστημα, κατάφερε να ταράξει τα νερά στον κόσμο των social media, αλλά και στο ευρύτερo digital οικοσύστημα, εγκαινιάζοντας μία νέα εποχή όπου η ψυχαγωγία συνδυάζεται με την κοινωνική δικτύωση, το εμπόριο, ακόμα και την ενημέρωση.

Εκατομμύρια χρήστες καθημερινά χρησιμοποιούν το TikTok για να ψυχαγωγηθούν και να εμπνευστούν, παρακολουθώντας περιεχόμενο προσαρμοσμένο στα ενδιαφέροντά τους, ενώ παράλληλα συνδέονται με κοινότητες που τους αφορούν, συμμετέχουν, δημιουργούν και μοιράζονται.

Αναδεικνύεται έτσι, σύμφωνα με την Ogilvy, μια σημαντική ευκαιρία για τα brands, που έχουν ήδη αρχίσει να αξιοποιούν το Μέσο για να συνδεθούν με τους καταναλωτές σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από αυθεντικότητα, ειλικρίνεια και συμπεριληπτικότητα, ενώ ταυτόχρονα κερδίζει τη δύσκολη μάχη για την προσοχή των χρηστών σε έναν κόσμο γεμάτο περισπασμούς. Βασική προϋπόθεση για να επιτύχει μία μάρκα τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στο TikTok είναι να κατανοήσει και να υιοθετήσει την κουλτούρα και την αισθητική του Μέσου.

Η συνεργασία με creators, αλλά και οι διαφημιστικές λύσεις που παρέχει το TikTok καλύπτοντας όλο το εύρος του marketing funnel μπορούν να βοηθήσουν τα brands να πετύχουν τους στόχους τους στην πλατφόρμα.