Μια πρωτοβουλία για τη μέτρηση και μείωση του αποτυπώματος άνθρακα στην ψηφιακή διαφήμιση αναλαμβάνει η IPG Mediabrands. Σε συνεργασία με τη Scope3, εταιρεία που εστιάζει στις εκπομπές άνθρακα της εφοδιαστικής αλυσίδας των media, οι πελάτες της Mediabrands θα έχουν τη δυνατότητα να μετρήσουν, να αντισταθμίσουν και να μειώσουν τα επίπεδα διοξειδίου του άνθρακα από την ψηφιακή τους δραστηριότητα.

Η Mediabrands θα μπορεί να αξιοποιήσει τα data της Scope3 για κάθε digital ad impression ώστε να παρέχει υπηρεσίες μέτρησης και reporting, χρησιμοποιώντας παράλληλα το δικό της εργαλείο μέτρησης άνθρακα στην κατανάλωση media. Θα παρέχει επίσης τα Green Media Products της Scope3, για να προσφέρει στα brands εναλλακτικές ουδέτερου αποτυπώματος.

Σε ανακοίνωσή του, το media agency τόνισε ότι οι διαφημιζόμενοι στηρίζονται ολοένα και περισσότερο στους συνεργάτες τους για να περιορίσουν τις εκπομπές άνθρακα της ψηφιακής διαφήμισης και δήλωσε ότι σκοπεύει να εμπλέξει την ψηφιακή εφοδιαστική αλυσίδα για να οδηγήσει σε επιλογές χαμηλότερων εκπομπών, «προσανατολίζοντας την επένδυση σε media σε συνεργάτες που δεσμεύονται για μειωμένο ανθρακικό αποτύπωμα».

(Πηγή: Campaign)