Η Pobuca παρουσιάζει τους CX Ninjas, την 1η, όπως επισημαίνει, ελληνική κοινότητα CX Experts, που έχει ως στόχο να δικτυώσει ειδικούς και λάτρεις του CX σε όλη την Ελλάδα, καθώς και σε όλο τον κόσμο, για να μοιραστούν σκέψεις, να ανταλλάξουν γνώσεις και να παρακολουθήσουν τις τελευταίες τάσεις και νέα γύρω από το CX.

Οι CX Ninjas θα είναι μια VIP κοινότητα CX που στοχεύει να δημιουργήσει ένα ενιαίο σημείο αναφοράς στην Ελλάδα, όπου ειδικοί, επαγγελματίες και CX πρωτοπόροι θα ανταλλάσσουν γνώσεις, τεχνογνωσία, ιδέες, θα ενημερώνονται για τα τελευταία νέα και τάσεις και θα συνδιαμορφώνουν το μέλλον του CX.

Αυτή η νέα CX κοινότητα φιλοδοξεί να γίνει το μέρος όπου επαγγελματίες και λάτρεις του CX θα ανακαλύψουν και θα μοιραστούν τις σκέψεις τους για όλες τις νέες CX τάσεις, τις νέες τεχνικές, τα καλύτερα εργαλεία, case studies και τις καλύτερες στρατηγικές για την εμπειρία πελατών, το Customer Loyalty, το Customer Engagement, Τεχνητή Νοημοσύνη, όπως και την Εξυπηρέτηση Πελατών.

«Εμείς στην Pobuca είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι για την εκκίνηση αυτής της νέας πρωτοβουλία μας, τους CX Ninjas, του πρώτου ελληνικού δικτύου CX, μιας αποκλειστικής, αναπτυσσόμενης, καινοτόμου κοινότητας, όπου ειδικοί, όσο και λάτρεις του CX θα μοιραστούν τις σκέψεις τους γύρω από το CX και θα έχουν πρόσβαση σε ένα δίκτυο με τους υπόλοιπους CX Ninjas σε παγκόσμια κλίμακα, βοηθώντας ο ένας τον άλλον να γίνουν ψηφιακοί CX… Senseis», δήλωσε ο Ισίδωρος Σιδερίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Pobuca.